Ministarstvo znanosti i obrazovanja u sklopu projekta Podrška provedbi Cjelovite kurikularne reforme Škola za život – faza II (CKR II) sufinanciranog u okviru Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014. – 2020. Europskog socijalnog fonda nabavilo je tablete za učenike 1., 5. i 7. razreda u školskoj godini 2019./2020. i 2020./2021.
Tableti će se najčešće spajati na bežičnu mrežu, ali svaki ima mogućnost korištenja SIM kartica koje vam dostavljaju teleoperateri. Uz dostavljene SIM kartice teleoperateri dostavljaju i detaljnije opise svojih ponuda, koje između ostalog uključuju:
- 2.5 GB podatkovnog prometa mjesečno tijekom 12 mjeseci bez naplate
- pristup internetskim stranicama s obrazovnim sadržajem izdavačkih kuća koje sudjeluju u obrazovnoj reformi bez naplate
Za učenike 5. i 7. razreda planirano je individualno korištenje tableta te ih učenici mogu koristiti i u školi i kod kuće. Učenici 1. razreda tablete koriste samo u školi pod nadzorom učitelja, najčešće u grupnom radu u omjeru 4 učenika na 1 tablet. Dinamiku i način korištenja određuju učitelji ovisno o planiranom nastavnom procesu kako bi učenici pomoću tableta ostvarili odgojno-obrazovne ishode.
Učenik treba
Što učenik može, a što ne?
Učenik se može prijaviti svojim elektroničkim identitetom oblika ime.prezime@skole.hr na različite mrežne aplikacije koje koriste AAI@EduHr za autentifikaciju korisnika (poput aplikacija Word, Excel, PowerPoint, OneNote…) |
Tablet i SIM kartica se zadužuju na pojedinog učenika te nije dozvoljeno mijenjanje tableta i SIM kartica među učenicima (bilo zbog boje preklopnog etuija ili želje za korištenjem drugog operatera).
Zaštitni preklopni etui je pričvršćen za tablet i nije dozvoljeno njegovo skidanje (skidanje etuija može oštetiti tablet).
Učenik nema mogućnost instalacije aplikacija s trgovine Google Play (Google Play Store) niti postavljanja Google računa te korištenja Google usluga (Gmail, Gdisk, Duo, Google play filmovi i sl.). |
Zaključavanje uređaja
Korištenje mobilnog interneta sa SIM kartice
Stranice srednjih šk... |