Informatika je obavezan predmet u 5. i 6. razredu, dok učenici ostalilh razreda imaju mogućnost odabira izborne nastave Informatike.
Izborni predmeti obvezni su tijekom cijele školske godine za sve učenike koji se za njih opredijele, a učenici ih biraju pri upisu u 1.razred ili najkasnije do 30. lipnja tekuće školske godine za iduću školsku godinu (Zakon o odgoju i obrazovanju u osnovnim i srednjim školama, članak 27, stavak 5). Učenik može prestati pohađati izborni predmet nakon pisanog zahtjeva roditelja učenika koji se mora dostaviti učiteljskom vijeću nakon završetka nastavne godine, a najkasnije do 30. lipnja tekuće godine za sljedeću školsku godinu (Zakon o odgoju i obrazovanju u osnovnim i srednjim školama, članak 27, stavak 6).
U matičnoj školi u Vuki nastava Informatike odvija se u specijaliziranoj učionici opremljenoj računalima dva sata tjedno, dok se u područnoj školi u Beketincima nastava odvija na prijenosnim računalima u učionicama pojedinih razreda. Nastava Informatike kroz frontalnu, praktičnu i istraživačku nastavu te projektne zadatke osposobljava učenike za rješavanje problema te samostalno služenje računalom kako bi stečena znanja i vještine iskoristili u svakodnevnom učenju, komunikaciji i zabavi.
Stoga učenjem i poučavanjem predmeta Informatike učenici:
– postaju informatički pismeni kako bi se mogli samostalno, odgovorno, učinkovito, svrhovito i primjereno koristiti digitalnom tehnologijom te se pripremiti za učenje, život i rad u društvu koje se razvojem digitalnih tehnologija vrlo brzo mijenja,
– razvijaju digitalnu mudrost kao sposobnost odabira i primjene najprikladnije tehnologije ovisno o zadatku, području ili problemu koji se rješava,
– razvijaju kritičko mišljenje, kreativnost i inovativnost uporabom informacijske i komunikacijske tehnologije,
– razvijaju računalno razmišljanje, sposobnost rješavanja problema i vještinu programiranja
– učinkovito i odgovorno komuniciraju i surađuju u digitalnome okruženju,
– primjenjuju sigurnosne preporuke s ciljem zaštite zdravlja učenika te poštuju pravne odrednice pri korištenju digitalnom tehnologijom u svakodnevnome životu.
Pravila ponašanja u učionici informatike pogledajte u priloženom dokumentu.
Scratch igre
Tijekom ožujka učenici 4.a i 4.b razreda su marljivo izrađivali svoje igre u alatu Scratch. Zavirite pod opširnije i zaigrajte s njima!
Utrke (za upravljanje vozilom koristite tipke ↑ ↓ → ←)
Izradila: N.B., 4.b
Izradio: R.K., 4.b
Izradila: E.S., 4.b
Izradila: M.V., 4.a
Izradio: P.T., 4.a
Udarite lopticu kako ne bi dotaknula dno
Izradio: M.I., 4.b
Izradio: P.M., 4.b
Izradila: A.M., 4.b
Izradio: D.B., 4.b
Tinina svemirska avantura (za pomicanje lika koristite tipke ↑ ↓ → ←)
Izradila: N.B., 4.b
Ping - pong
(1.igrač se kreće pomoći tipki W i S, a 2.igrač pomoću ↑ i ↓)
Izradio: R.K., 4.b
Stranice srednjih šk... | ![]() |
![]() |