Informatika je obavezan predmet u 5. i 6. razredu, dok učenici ostalilh razreda imaju mogućnost odabira izborne nastave Informatike.
Izborni predmeti obvezni su tijekom cijele školske godine za sve učenike koji se za njih opredijele, a učenici ih biraju pri upisu u 1.razred ili najkasnije do 30. lipnja tekuće školske godine za iduću školsku godinu (Zakon o odgoju i obrazovanju u osnovnim i srednjim školama, članak 27, stavak 5). Učenik može prestati pohađati izborni predmet nakon pisanog zahtjeva roditelja učenika koji se mora dostaviti učiteljskom vijeću nakon završetka nastavne godine, a najkasnije do 30. lipnja tekuće godine za sljedeću školsku godinu (Zakon o odgoju i obrazovanju u osnovnim i srednjim školama, članak 27, stavak 6).
U matičnoj školi u Vuki nastava Informatike odvija se u specijaliziranoj učionici opremljenoj računalima dva sata tjedno, dok se u područnoj školi u Beketincima nastava odvija na prijenosnim računalima u učionicama pojedinih razreda. Nastava Informatike kroz frontalnu, praktičnu i istraživačku nastavu te projektne zadatke osposobljava učenike za rješavanje problema te samostalno služenje računalom kako bi stečena znanja i vještine iskoristili u svakodnevnom učenju, komunikaciji i zabavi.
Stoga učenjem i poučavanjem predmeta Informatike učenici:
– postaju informatički pismeni kako bi se mogli samostalno, odgovorno, učinkovito, svrhovito i primjereno koristiti digitalnom tehnologijom te se pripremiti za učenje, život i rad u društvu koje se razvojem digitalnih tehnologija vrlo brzo mijenja,
– razvijaju digitalnu mudrost kao sposobnost odabira i primjene najprikladnije tehnologije ovisno o zadatku, području ili problemu koji se rješava,
– razvijaju kritičko mišljenje, kreativnost i inovativnost uporabom informacijske i komunikacijske tehnologije,
– razvijaju računalno razmišljanje, sposobnost rješavanja problema i vještinu programiranja
– učinkovito i odgovorno komuniciraju i surađuju u digitalnome okruženju,
– primjenjuju sigurnosne preporuke s ciljem zaštite zdravlja učenika te poštuju pravne odrednice pri korištenju digitalnom tehnologijom u svakodnevnome životu.
Pravila ponašanja u učionici informatike pogledajte u priloženom dokumentu.
Izrada web 2.0 sadržaja za primjenu u nastavi
Učenici 8. razreda su u virtualnoj učionici informatike izrađivali web 2.0 sadržaje za primjenu u nastavi. Pod opširnije možete zaigrati neke od njihovih kvizova.
Kvizove možete pokrenuti na sljedećim poveznicama:
https://play.kahoot.it/v2/?quizId=2980c69b-115d-4ef8-8649-84d97a26fa7d
https://play.kahoot.it/v2/?quizId=65b9a92b-b844-46dc-a13d-d9407f6bb1e1
https://play.kahoot.it/v2/?quizId=6ffae6ba-fc58-4c0a-b14f-fbf0992574b7
https://play.kahoot.it/v2/?quizId=e6c6dec7-d067-4689-961d-8eba20f74ac5
https://play.kahoot.it/v2/?quizId=017a1300-c9b5-48cb-97de-05cf54e5cc3c
https://play.kahoot.it/v2/?quizId=9704461f-9e77-4e68-bc53-8f27869bc3d0
Pokrenuti kvizovi će pitanja prikazivati na uređajima s kojih su pokrenuti. Za sudjelovanje u igri potreban je još barem uređaj na kojem ćete u Kahoot aplikaciju upisati PIN zadan na uređaju s kojeg ste pokrenuli kviz.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Stranice srednjih šk... |