Projektni dan
26. travnja 2018. godine u našoj školi održan je projektni dan na temu „Novac“. Na raznim radionicama učenici su istraživali zanimljive činjenice o novcu te svoja saznanja predstavili na školskoj priredbi.
Fotografije s projektnog dana pogledajte u fotogaleriji, a pod opširnije pročitajte detaljnije o samom projektnom danu.
ŠTEDNJOM 1 KN DO SMIJEHA UZ KNJIGU
Povodom našeg školskog projekta Novac, knjižnjičarka je pokrenula aktivnost u suradnji s učenicima od 1. do 8.razreda i njihovim razrednicima. Svaki učenik trebao je uštedjeti 1 kn u vremenu od 5.-21. ožujka kako bi sakupili novce za nabavu knjige „365 šala“, namijenjenu svim učenicima. U petak, 23.ožujka, blagajnica 8.r. Eva-Marija Bagarić prikupila je novac u svim razredima. U srijedu, 28. ožujka knjiga je donesena u našu školu, a donio ju je promotor naklade Ljevak. Dan prije, 27.ožujka, predstavnica učenika u Vijeću učenika, Larisa Blažević 8.r. izvlačenjem papirića odredila je raspored boravka knjige po svim razredima. Šale smo čitali na SRO i drugim nastavnim satima, a najbolje šale na temu novac, odabrali smo na projektnom danu Novac 26.travnja. Cilj ove aktivnosti je razvijanje ljubavi prema knjizi i čitanju, poticanje svijesti učenika da svojim malim, osobnim doprinosima mogu učiniti puno toga.
Pripremile:
učenice Larisa Blažević i Ena Markulak
Odabrane šale iz iz knjiga 365 šala i Bobi i Rudi (odabrali učenici 6.razreda Tin Boljevac i Dorijano Avdić):
Svake nedjelje Ivan dobiva tjedni džeparac.
Mama mu pruži 10 kuna.
Izvoli, Ivane što se kaže?
Samo 10 kuna?
Luđak nađe na cesti novčanicu od 10 kuna.
Prijatelj ga upita: Što ćeš napraviti s tolikim novcem?
Kupit ću si novčanik za 10 kuna da mogu u njega staviti novac koji sam našao.
Učiteljica pita: Imate 4 kune u džepu, izgubite 2 kune. Što imate u džepu?
Marija digne ruku: Rupu učiteljice.
Mirko ako je 1+1=2, i ako je 2+2 =4, koliko je 4+4?
To nije pravedno! Zašto vi odgovarate na laka pitanja, a nama ostavljate teža?
Ivane, koliko je 2*2?
4 učiteljice.
Dobro.
Dobro? Samo dobro? Ma, to je odlično.
Čudovište uđe u restoran.
Dobar dan, koliko košta objed?
50 kuna po glavi!
A koliko bi koštalo da uzmem i nekoliko nogu?
Bobi je jednog dana hodao ulicom sasvim sitnim koracima.
Rudi je to već izdaleka opazio i, došavši do njega, upita ga:
Što se opet dogodilo Bobi, zašto tako čudno hodaš?
Znaš – odgovori mu Bobi – Vremena su vrlo teška pa se mora na svakom koraku štedjeti.
Odgovor Malog princa
U projekt Novac 26.travnja uključila se dramska skupina pod vodstvom učiteljice hrvatskog jezika, učiteljice vjeronauka i knjižničarke. U projekt smo se uključili s dramskom predstavom iz književnog djela Odgovor Malog princa.Istovremeno smo radili u nekoliko skupina. Jedna skupina je uvježbavala tekst i kretanje na sceni. Za to vrijeme druga skupina je izrađivala kostime i rekvizite za predstavu. Treća skupina pisala je tekst za web stranicu, a četvrta čitala i odabirala šale na temu novac. Svi smo se super slagali i uživali u aktivnostima. Kasnije smo predstavili svoju aktivnost tj. predstavu pred ostalim učenicima, a kada smo završili, uživali smo gledajući ostale skupine kako predstavljaju svoj rad.
Pripremila: Ena Markulak, 7.r.
Na radionici u multimedijskoj učionici učenici su se upoznali s osnovnim pojmovima financijske pismenosti te odgovornim upravljanjem osobnim financijama, istraživali su hrvatske velikane sa novčanica te igrali razne interaktivne igre i kvizove na tu temu. U tim se igrama možete okušati ovdje.
Na likovno – informatičkoj radionici učenici su saznali o elementima koje sadrže novčanice i upoznali se s hrvatskim novčanicama kroz aplikaciju Hrvatski velikani, a zatim su pomoću računala dizajnirali svoje novčanice.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Stranice srednjih šk... |