Održano Međunarodno natjecanje iz informatike i računalnog razmišljanja - Dabar
Od 9. do 13. studenoga 2020. održano je Međunarodno natjecanje iz informatike i računalnog razmišljanja - Dabar na kojem je sudjelovao 36 491 učenik RH među kojima je bilo i 55 učenika 4., 5., 6., 7. i 8. razreda naše škole.
Više o natjecanju Dabar pročitajte pod opširnije.
Republika Hrvatska je od 2016. godine uključena u međunarodnu inicijativu Bebras (Dabar) koja promiče informatiku i računalno razmišljanje među učiteljima i učenicima, ali i u široj javnosti. Dabar je osmišljen kako bi se svoj djeci omogućilo jednostavno sudjelovanje kroz online natjecanje, koje se sastoji od niza izazovnih zadataka osmišljenih od strane stručnjaka iz pedesetak zemalja, a od 2016. u izradi zadataka sudjeluju i hrvatske učiteljice i učitelji.
Dabar se izvrsno nadovezuje na kurikularnu reformu kojom se potiče razvoj računalnog razmišljanja od prvog razreda osnovne škole kroz rješavanje primjerenih problemskih i logičkih zadataka, stvaranje strategija za analiziranje i rješavanje problema te programiranje čime se postupno uvodi učenike u svijet digitalne tehnologije. Iako se rješavanje zadataka temelji na informatici, možete ih rješavati i bez informatičkog predznanja.
Organizator natjecanja za Hrvatsku je udruga “Suradnici u učenju” uz podršku Hrvatskog saveza informatičara, Visokog učilišta Algebra i CARNET-a, a pod pokroviteljstvom Ministarstva znanosti i obrazovanja.
Na ovogodišnjem natjecanju sudjelovao je 36 491 učenik iz cijele Hrvatske i to:
3 985 učenika u kategoriji MikroDabar (1. i 2. razred),
7 235 učenika u kategoriji MiliDabar (3. i 4. razred),
12 590 učenika u kategoriji KiloDabar (5. i 6. razred),
8 285 učenika u kategoriji MegaDabar (7. i 8. razred) te
4 396 učenika u kategoriji GigaDabar (srednja škola).
22. studenoga 2020. bit će objavljene ljestvice s popisom 10% najboljih učenika u svakoj kategoriji.
Svi učenici koji žele rješavati zadatke s prošlogodišnjih natjecanja, mogu to učiniti ovdje.
Stranice srednjih šk... | ![]() |
![]() |