2020-05-03 14:52:24

Epidemiološke mjere i izjava roditelja za iznimnu mogućnost organizacije nastave od 11. svibnja za učenike od 1. do 4. razreda

Poštovani roditelji učenika od 1. do 4. razreda.

 

Nastavno na prethodnu obavijest o iznimnoj mogućnosti organiziranja nastave za učenika od 1. do 4. razreda, a koji ispunjavaju odgovarajuće uvjete (navedene u prethodnoj obavijesti), objavljujemo ovdje epidemiološke mjere za djecu i roditelje koje će vrijediti u školi u slučaju da bude potrebe organiziranja nastave. Iste te mjere su sastavni dio pisane izjave koju trebaju potpisati roditelji učenika koji žele da im dijete nastavu pohađa u školi.

 

Roditelji čije dijete ispunjava propisane uvjete i koji su se odlučili da njihovo dijete od 11. svibnja pohađa nastavu u školi dužni su potpisanu izjavu predati NAJKASNIJE DO SRIJEDE 6. SVIBNJA 2020. GODINE DO 12.00 SATI.

Potpisanu izjavu moguće je dostaviti na sljedeća dva načina:

Osobno donijeti isprintanu i potpisanu izjavu u matičnu školu u Vuki u vremenu od 8.00 do 14.00 sati

Isprintati i potpisati izjavu te ju skenirati ili fotografirati i poslati na e-mail ured@os-mcepelica-vuka.skole.hr

 

Samo potpisane izjave koje su predane u navedenom roku smatrat će se valjanom prijavom za nastavu od 11. svibnja u školi.

EPIDEMIOLOŠKE MJERE ZAŠTITE OD ZARAZE VIRUSOM COVID-19 ZA DJECU KOJA ĆE DOLAZITI NA NASTAVU U ŠKOLU NAKON 11. SVIBNJA I ZA RODITELJE TE DJECE

 

Ove epidemiološke mjere vrijede samo za one učenike čiji roditelji su se izjasnili da će njihova djeca pohađati nastavu u školi i potpisali pisanu izjavu o tome. Mjere su izrađene prema uputama Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo.

OBVEZE RODITELJA PRIJE DOLASKA DJETETA U ŠKOLU

1.Roditelji/skrbnici imaju obavezu izmjeriti tjelesnu temperaturu djetetu svaki dan prije dolaska u školu, te u slučaju povišene tjelesne temperature ne smiju dovoditi dijete u školu već se javljaju telefonom ravnatelju škole i izabranom pedijatru/liječniku obiteljske medicine radi odluke o testiranju i liječenju djeteta.

2.Osigurati djetetu 1 paketić papirnatih maramica za nos i staviti ga u školsku torbu.

 

DOLAZAK UČENIKA I RODITELJA U ŠKOLU

1. Kada god je moguće, djecu dovode i odvode roditelji/skrbnici u zasebno prethodno dogovoreno vrijeme različito za svaki razred, s razmakom od najmanje 10 minuta između dva razreda. Djecu i roditelje pred ulaznim vratima dočekuje učiteljica. Djeca sama ulaze u zgradu škole. Roditelji se ne okupljaju na ulazu, niti ulaze u prostor školskog dvorišta.

2. Roditelji/skrbnici koji dovode i odvode djecu u školu to čine na način da ne ulaze u školu i školsko dvorište osim u krajnjoj nuždi, već dolaze do ulaza u školsko dvorište pri čemu zadržavaju distancu od najmanje 2 metra u odnosu na druge roditelje/skrbnike i djecu.

3. Dijete roditelj/skrbnik dovodi i odvodi iz škole na način da je u pratnji jednog djeteta uvijek jedna odrasla osoba/roditelj/skrbnik. U pratnji pojedinog djeteta uvijek je ista osoba ili se izmjenjuju dvije odrasle osobe.

4. U pratnji djeteta treba biti odrasla osoba koja živi u istom kućanstvu s djetetom te upravo ona osoba koja je, u odnosu na druge osobe koje bi mogle dovoditi i odvoditi dijete, uključena u takav tip dnevnih aktivnosti da je njena mogućnost zaraze s COVID-19 najmanja.

5. Roditelji/skrbnici ne smiju dovoditi niti odvode djecu iz škole niti ulaziti u vanjske prostore (dvorište, vrt, igralište) i unutarnje prostore škole ako imaju povišenu tjelesnu temperaturu, respiratorne simptome poput kašlja i kratkog daha ili koji su pod rizikom da su mogli biti u kontaktu s osobama pozitivnim na COVID-19 ili su pod sumnjom da bi mogli biti zaraženi s COVID-19 a pogotovo ako su u samoizolaciji jer tada ne smiju izlaziti iz kuće. Ukoliko je dijete bilo u kontaktu s takvom osobom ono također mora ostati kod kuće.

6. Učenik dolazi i odlazi iz škole sa školskom torbom te svoju opremu i pribor ne dijeli s drugim učenicima. Školsku preobuću dijete ne ostavlja u školi, nego ju nosi sa sobom.

 

BORAVAK UČENIKA U ŠKOLI

1. Djeca bi trebala održavati distancu (fizičku udaljenost) od druge djece i odraslih, primjereno razvojnoj dobi.

2. Djeca ne bi trebala dodirivati usta, nos, oči i lice kao i ne stavljati ruke i predmete u usta, primjereno razvojnoj dobi.

3. Djeca trebaju redovito i pravilno prati ruke prije ulaska u svoju učionicu, prije i nakon konzumiranja hrane, nakon korištenja toaleta, nakon dolaska izvana, nakon čišćenja nosa i uvijek kada ruke izgledaju prljavo.

4. Djeca bi trebala kada kašlju i kišu prekriti usta i nos laktom ili papirnatom maramicom koju poslije trebaju odbaciti u koš za otpad s poklopcem te oprati ruke. Pri kašljanju i kihanju trebaju okrenuti lice od drugih osoba te izbjegavati dodirivanje lica, usta i očiju rukama.

5. Djeca ne bi trebala dijeliti čaše, šalice, drugo posuđe i pribor za jelo s drugom djecom.

6. Svako dijete samo postupa sa svojom odjećom i obućom, školskim priborom, torbama i knjigama te ih ne dijeli s ostalom djecom i ne dodiruje i ne uzima stvari druge djece.

7. Djeca ne nose zaštitne maske i rukavice.

8. Kod potrebe odlaska na toalet ili pranja ruku djeca iz jednog razreda koriste samo onaj toalet koji je na korištenje dodijeljen njihovom razredu.

9. Tijekom boravka u školi i pod odmorima djeca ne napuštaju prostoriju u kojoj se odvija nastava za njihov razred, osim potrebe odlaska na toalet i pranja ruku.

 

ORGANIZACIJA NASTAVE U ŠKOLI

1. Nastava se u školi organizira samo u onim razredima u kojima su roditelji prijavili da će dijete pohađati nastavu u školi i potpisali pisanu izjavu. Ostali učenici nastavu prate na HTV3 i rješavaju zadatke koje im učiteljica pošalje na način kako je dogovoreno na početku nastave na daljinu.

2. Raspored ulaska učenika u školu, početka i završetka nastave te odmora utvrdit će se nakon formiranja razrednih grupa ako bude interesa roditelja za nastavu u školi. Raspored će se formirati na način da se izbjegne kontakt djece jednog razreda s drugim razredima.

3. U razredu s učenicima boravi samo njihova učiteljica razredne nastave. U razredu može biti maksimalno 9 učenika i 1 učiteljica.

4. Predmete koje učenicima predaju drugi učitelji (Engleski jezik, Njemački jezik, Vjeronauk, Glazbena kultura u 4. razredu) neće se održavati za učenike u školi nego na daljinu kao i do sada.

5. U školi se također neće održavati nastava TZK, kao i ostale tjelesne aktivnosti koje se provode u zatvorenom prostoru.

 

POSTUPANJE U SLUČAJU SUMNJE U ZARAZU KOD DJETETA ILI ZAPOSLENIKA

Ravnatelj škole u dogovoru s nadležnim školskim liječnikom o svakoj sumnji na COVID-19 kod djece ili zaposlenika (o čemu roditelj/skrbnik ili zaposlenik ima obavezu hitno telefonom obavijestiti ravnatelja) obavještava nadležnog školskog liječnika. Posebno žurno i neizostavno ravnatelj obavještava nadležnog školskog liječnika u slučaju grupiranja sumnje ili zaraze COVID-19 (2 i više djelatnika i/ili djece sa sumnjom iz iste učionice/zgrade i sl.).

 

ODLAZAK IZ ŠKOLE

1. Odlazak učenika iz škole izvodi se prema utvrđenom rasporedu za izlazak svakog pojedinog razreda i to na način da ne dolazi do kontakta između djece različitih razreda.

2. Roditelji/skrbnici koji dolaze po dijete u školu ne smiju ulaziti u prostor školskog dvorišta i škole, osim ukrajnjoj nuždi, nego dijete čekaju ispred ulaza u školsko dvorište poštujući mjere sigurnosnog razmaka od drugih roditelja i djece.

3. Nakon izlaska iz učionice i oblačenja obuće, djeca peru ruke tekućom vodom i sapunom.

4. Nakon pranja ruku djeca se bez nepotrebnog zadržavanja upućuju prema izlazu iz škole koji je utvrđen kao izlaz za njihov razred te napuštaju školsko dvorište.


Osnovna škola Milka Cepelića Vuka