2014-06-20 10:17:02 IZVJEŠĆE O JEDNODNEVNOM IZLETU U ZAGREB
17. svibnja 2014. godine četrdeset učenika četvrtih i šestog razreda pošli su na cjelodnevni izlet u Zagreb u pratnji svojih razrednika. Iz Vuke smo pošli u 6 sati put Zagreba. Na odredištu smo prvo posjetili Zračnu luku Zagreb. Ondje su učenici razgledali unutarnji i vanjski prostor luke, te su vidjeli uzletno-sletnu stazu i upoznali se s raznim službama kao i načinom prijave i odjave prilikom putovanja zrakoplovom. Nakon toga posjetili smo Tehnički muzej. Učenici su prvo uživali u planetariju gdje je pomoću posebnog projektora prikazan izgled zvjezdanog neba, uz stručna objašnjenja. Zatim je slijedio obilazak muzejskih zbirki primjeren uzrastu učenika, te mnogima najzanimljiviji dio – rudnik. Nakon ručka razgledali smo grad: Trg bana Jelačića, Gornji grad, kulu Lotrščak, Crkvu sv. Marka, zgrade Sabora i Vlade RH, Kamenita vrata, Katedralu (najveću hrvatsku sakralnu građevinu). Posjetili smo i Zoološki vrt u parku Maksimir te se nakon cjelodnevnog obilaska uputili kući. Zanimljivo je bilo i u autobusu, gdje su se učenici okušali u pričanju priča i viceva. Prepuni dojmova, prikupljenih doživljaja i iskustava stigli smo u Vuku oko 22 sata.
DOJMOVI UČENIKA: „Bili smo dobro raspoloženi, iako je bilo oblačno i hladno. Najzanimljivije mi je bilo voziti se uspinjačom i vlakićem iz kojeg smo vidjeli centar grada.“ Tino Lovrić, 4.b „Jako su mi se svidjele priče i legende voditeljice puta, Ane, koja je jako zabavna i sve nam je objasnila. Najzanimljivija mi je legenda o nastanku imena Zagreb.“ Toni Zdravčević, 4.b „Svidjela mi se voditeljica puta koja nas je vodila kroz Zagreb i puno nas naučila o njegovoj povijesti. Naša razrednica kao da je znala gdje bismo željeli ići.“ Marijana Filipović, 6. „…Katedrala je širila osjećaj posebnosti i mira. Oduševili smo se! …Pri polasku kući na našim je licima bio smiješak zadovoljstva. Ova ekskurzija će nam dugo ostati u sjećanju.“ Sara Tolić, 6.
Ostale fotografije pogledajte u FOTOGALERIJI. |
Osnovna škola Milka Cepelića Vuka |